Thursday, November 16, 2006

Графиката на функцията на живота ми върви нагоре!

Йеее!!! направих си контролното по КМС (в превод, количествени методи и статистика)! един колега от УНСС ме съветва да му казвам само статистика, но ... ако правя така... как ще се разбере, че уча в шиб.... упс!, че уча в Технически ? ;) е верно, че преписах малко, но иначе задачите съм си ги решавал сам !!! (все пак трябва да успокоя силната си съвест ;) )
снощи пийнахме с колеги и слушахме чалга ;/, но единия от тях ми пусна некав мн як пънк състав и днеска си го свалих. тия момчета направо ROX!!! :D ето постерче на въпросната банда:
направо са страшни, съветвам всеки който слуша поне малко пънк да ги чуе.
бтв (означаващо "между другото", а не българската телевизия) искам да отбележа, че нарочно не пиша главни букви, защо ли ? защото така ми харесва!!! остава да престане да ми харесва да пиша запетаи и текста ще стане супер ! :D
дат'с олл брадъс ен бичез! си я некст уийк! дис уийк а'м ин дъ кънтри!

1 comment:

Anonymous said...

Откри топлата вода..