Saturday, November 11, 2006

Нещо ново и пълно с мляко :)

От понеделник започвам работа (тестов период) в EJR GROUP като програмист на web сайтове. Това би ми дошло доста добре. Незнам защо обаче непрекъснато мисля как ще рефлектира това на заниманията ми в университета и на свободното ми време :( Като говорим за него, трябва да свикна да нямам такова, защото иначе ще закъсам с университета или с работата, а и двете са по-важни от третото :) което и да е то. Тоя уикенд трябва сериозно да прочета по КМС защото през седмицата имам контролно, а понеделник и вторник няма да имам много време защото съм до 18h на работа.
Днес пуснах още няколко CV-та към обяви за работа, за да се подсигуре ако текущата не ми хареса на пробния период. Надявам се от поне още 2-3 места да се обадят. БТВ за четвъртък имам назначено едно за Call Shop и ми е много интересно да видя там какво точно ще искат от мене.
Е !! That's all failures ! :) Bye

No comments: